niedziela, 7 grudnia 2014

WSTĘP

Hej :)
Mam dopiero 16 lat, a od niedawna interesuje się robieniem bransoletek z muliny. Tego bloga założyłam po to aby pokazywać wam moje prace, ale nie tylko. Założyłam go też po to, aby móc sprzedawać :D Po prostu mulina nie jest tania, a chciałabym móc robić nowe wzorki. Chciałabym móc rozwijać swoje zainteresowanie. Więc zaczynamy!

WZÓR  #1



 Wymiary: ok.10 cm- sama bransoletka
ok.30- z warkoczykami do zawiązania na ręce (dwa warkoczyki)
Wzór zrobiony z nitek zamiast muliny, ale niczym się nie różni. 

CENA- 2 ZŁ+WYSYŁKA

Sprzedam również!
LAPTOP

3 komentarze:

  1. Śliczna ta bransoletka ♥

    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ;D
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko blog
    fajne brązoletki
    robisz na zamówienie ?
    co powiesz na obserwację ?
    ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń